Monday, 21 July 2014

TOPUP RAYA DARI CIKPUAN JUE...


Hai semua blogger, kita masih ada berbaki 6 hari lagi untuk menyambut hari raya Aidilfitri pada 28hb Julai 2014. Bagaimana persiapan korang semua?
Buat kuih berapa jenis?buat dodol berapa kilo?buat lemang berapa batang...

Entry kali ni ju nak buat amal sikit kepada kakak-kakak, abang-abang dan juga adik-adik sekalian.

SAYA BERHASRAT UNTUK MEMBERI SEDIKIT DUIT RAYA KEPADA BLOGGER-BLOGGER TERPILIH DAN BERTUAH DALAM BENTUK TOPUP TELEFON.

SYARATNYA MUDAH


1.Buat sebuah entry berkenaan NAK TOPUP RAYA?? dan sila gembar gemburkan kepada saudara mara terdekat kemudian letak link tersebut di dalam post saya ini. jangan lupe letak gambar banner BAWA BERTENANG DAN SAMPAIKAN SALAM HARI RAYA ini di post korang.

2.Bagi saya 5 SEBAB mengapa saya patut untuk mendapat TOPUP RAYA dari julinaalias

3. Buat ucapan yang TERBEST di dunia untuk insan ISTIMEWA dalam hidup korang, yang romantik pon boleh asalkan jangan buat orang muntah hijau 
(ucapan tidak kurang dari 110 patah perkataan)

4. Letakkan sekali gambar insan tersayang tersebut dengan mengenakan baju raya. Baju raya tahun lepas pon boleh..tapi lebih elok yang terbaru ye dak?

5. Reka pantun 4 kerat yang menunjukkan kemeriahan raya korang dikampung..ingat..4 kerat sahaja tau....

6. Jangan lupa letak gambar kuih raya yang paling sedap hasil tangan anda sendiri, bukan kuih tunjuk-tunjuk berserta Resepi sebab tahun depan saya pulak nak buat kuih macam awak-awak semua.

7. Sebagai dana kepada saya untuk masa hadapan anda juga diwajibkan untuk like iklan nuffnang saya..mane tau dapat rezeki lebih dapat belanja korang lagi..ye tak?

8. Ini adalah syarat wajib juga ye.. sila follow blog saya ini julinaalias, follow juga instagram saya inaalias_life dan yang terakhir adalah twitter zulinaalias kalau nak add saya di facebook pon boleh add saja saya di julinaalias.


DAH BACA SYARAT??
sekarang ju nak bagitau hadiah-hadiah yang tidak seberapa ni..

TEMPAT PERTAMA:  TOPUP RAYA BERJUMLAH RM30

TEMPAT KEDUA:    TOPUP RAYA BERJUMLAH RM10 

TEMPAT KETIGA :  TOPUP RAYA BERJUMLAH RM5

SAGUHATI :

3 ORANG PEMENANG SAGUHATI AKAN 
DAPAT KEYCHAIN NAMA SPAN

PERADUAN INI AKAN BERMULA PADA HARI INI SEHINGGALAH 7 SYAWAL IAITU PADA 3HB OGOS 2014.

PENGUMUMAN PEMENANG AKAN DILAKUKAN PADA 10HB OGOS 2014. SILA ALERT DENGAN SETIAP ENTRY SAYA SEBAB SELEPAS SAYA UMUM PEMENANG. KORANG KENA HUBUNGI SAYA SECEPAT MUNGKIN..OK??

PEMILIHAN PEMENANG AKAN SAYA BUAT BERSAMA IBU SAYA..SEBAB DIA ORANG LAMA..BOLEH TAU UCAPAN YANG PALING BEST..HIHIHIHI


HADIAH NI TAK ADA SIAPA SPONSER..TAPI DITANGGUNG SENDIRI OLEH OWNER IAITU SAYA...SAYA SUKA MELIHAT KEMERIAHAN RAYA..SEBAB SAYA ORANG KAMPUNG!!



****UPDATE****

SILA PATUHI SEMUA SYARAT-SYARAT YANG DIKEMUKAKAN.
TIDAK ALERT DENGAN SYARAT AKAN MEMBUATKAN ANDA HILANG PELUANG MENANG TOPUP RAYA...


TEMPOH SEGMEN DIPANJANGKAN LAGI HINGGA HABIS HARI RAYA...CEPAT SESIAPA YANG MASIH BELUM JOIN..MEH JOIN....





12 comments:

  1. Salam.. kak jue!! wawa join.. tapi belum complete lagi.. hold dulu tau tau?

    http://duniamisskepeng.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  2. salam. saye join ye..

    http://awansamudera.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  3. fuza pun join

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  4. macam nak join. tapi gambar raya tahun lepas tak ingat letak kat mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe....gambar raya tahun ni pun masih sempat upload...kalau ada permintaan saya akan panjangkan tempoh segmen..

      Delete
  5. ana join ya maaf xdak ig..
    http://adna2029.blogspot.com/2014/07/topup-raya-dari-cikpuan-jue.html

    ReplyDelete
  6. ya Allah.. akak silap saya.. lupa nak tulis dekat cara2 .. lepas gulung, lekatkan tepung gandum yang telah dibancuh dengan air di hujung lipatan popia tu..supaya melekat.. hehe..maaf kak..saya dah edit dah..dekat bahan2 dah tulis tapi lupa nak masuk lam cara2.. :D heee.. jgn marah kak.. selamat hari raya!! >.<

    ReplyDelete
  7. saya join..
    takde instagram
    http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/08/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  8. http://umikasum.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  9. bila result segmen ni akan keluar?

    ReplyDelete

 
Copyright© All Rights Reserved julinaalias24.blogspot.com