Monday, 19 May 2014

Kain Baju Nikah

Untuk julung-julung kalinya..entry ini ditaip pada waktu malam. Sebenarnya entry ni jue nak tunjuk sikit kain baju nikah yang jue dah beli kat Jakel Jalan Tar. Harga dirahsiakan untuk tujuan peribadi..(jangan marah ye). Nak tanya pendapat para blogger sama ada cantik ke idak kain dan lace ni.Pada asalnya nak buat warna putih tapi bila fikir balik warna putih tak boleh guna untuk majlis lain. jadi pilihan adalah warna cream..Macam-macam warna ada kat Jakel tapi tertarik dengan Lace yang satu ni..



kain atas tu kain baju nikah jue siap dengan shawl sekali. 
Bawah pulak untuk Mr. Z saya sekali sampin.


 Kain dah ada..tapi kedai jahit tak tau nak hantar kat mana. ada sesiapa tahu kat mana boleh buat baju nikah cantik tapi berpatutan harganya?ju perlukan segera sebab nak buat hantaran masa tunang nanti.. Mohon blogger bagitahu ye..
MINTAK TOLONG SAPA TAHU TUKANG JAHIT BAJU NIKAH AREA BATU CAVES, SELAYANG OR GOMBAK.








3 comments:

  1. Dah ade tukang jahit? Anak sedare ustzh ana dia pndai menjahit. Tp tak tahulah klu dia dah pindah tmpt lain. Yg ana tahu dia ni dia duduk selayang. Hehe..

    ReplyDelete
  2. saya dah sumbangkan dana utk byr ur ptptn...huhu

    ReplyDelete

 
Copyright© All Rights Reserved julinaalias24.blogspot.com