Tuesday, 25 March 2014

D.I.Y Kad Kahwin Adik dan Hadiahnya..


Assalamualaikum
Nampak gambar tak??bukan nama saya kan? sebab nama saya Julina, bukan Juliza. Juliza ni nama adik Jue dan dia bakal menjadi isteri orang dalam beberapa hari lagi. Majlis dia akan berlangsung pada 28 dan 29 Mac 2014 ni. Tak sangka dah nak jadi isteri orang adik Jue ni. Langkah bentul pulak tu. Gambar atas tu gambar kad D.I.Y. Tapi tu belum siap lagi.

Mase pertengahan bulan aritu sibuk pening fikir nak bagi hadiah apa untuk adik tembam-tembam tu..last2 ini la dapat...



 Jue beli buku untuk yang ada kaitan dengan cinta selepas berkahwin. Mentang-mentang kerja kat Company Publish buku. Hihihihi. Walau macam mane pun nak wish pada adik kesayangan 
semoga menjadi makmum yang solehah kepada imammu..
menjadi ibu yang mithali pada anak saudaraku 
dan
semoga kekal hingga ke akhir hayat

2 comments:

  1. wah..alhamdulillah..moga berjalan dgn lancar perkahwinan adik jue ...

    btw, comellah la kartun tu ^____^ kreatif..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin....semoga berjalan lancar...jom datang kenduri Akak Adek..

      Delete

 
Copyright© All Rights Reserved julinaalias24.blogspot.com